Bishkek

Inmiddels alweer aangekomen in Kyrgystan, het ipb-en is allemaal goed verlopen, dus we kunnen rustig verder met ons avontuuur.

Onze eerste indrukken:

Wat een mengelmoes van mensen, van echt Aziatisch tot heel Europees en alles wat je daartussen in kan verzinnen. Oude sovjet zooi qua gebouwen, enorme grote betonblokken zo af en toe afgewisseld met een enorm staatsgebouw. Super luxe auto's, als je geen Mercedes hebt hoor je d'r hier echt niet bij. Lekker smoghappen de hele dag door alle oude Russische vrachtwagens. Wodka als straatstal express shot voor een dubbeltje, weer eens wat anders dan een espresso. En modieus geklede dames.

We gaan morgen nog wat rondsnuffelen in deze stad en dan willen we verder het land intrekken, richting Karakol,kijken of we nog ergens een trektocht kunnen maken van een paar dagen. Maar de temperaturen beginnen al aardig tegen te werken. Overdag is het heerlijk zonnig, graad of 20, maar zodra de zon onder is gaat het richting het vriespunt.

Over een week hopelijk meer avonturen van ons

opa en oma Ugchelen

hallo
sebastiaan en Gea,
hartelijk dank voor de eerste foitoi. Fantastisch!
geniet ervaN EN BEHOUDEN VAART
grloetjes opa en oma

Pieta en Jan

Laiverds, Wat heerlijk dat jullie avontuur zo goed begint. Wij zijn weer wat bijgekomen van het afscheid nemen en kijken uit naar het volgende bericht. Veel plezier!
Liefs van ons

Marielle

Looking good! Pas op met de sloten wodka shots, anders herinneren jullie je zo weinig van het land. Zou zonde zijn ;-)

Sylvia B

Goede foto's, maar dat kan ook niet anders met 2 camera's op zak.. Voelt goed om zo met jullie mee te kunnen kijken, want het lijkt raar genoeg alsof jullie alweer langer weg zijn dan het werkelijk is. Maar misschien komt dat wel omdat jullie NU al in Verweggistan zijn. De posse niet meer gezien sinds vrijdag, ivm nachtdiensten en zo. Zaterdag gaan Wil en ik naar New York. Ook leuk. Dikke knuffel xxx