Terug van wonderland

Met de spraak weer teruggevonden zijn we naar warmere oorden gevlogen. Niet geheel zonder problemen, want helaas was Sebas de eerste dagen in Buenos Aires gevloerd door een keelinfectie. Iets teveel met een open mond geooohhhht naar de pinguins, zeehonden en walvissen waarschijnlijk.
Dat gaf ons wel de tijd alle belevenissen van Antarctica rustig te verwerken.
Mede door alle leuke reactie,s van jullie, kijken we er met een nog blijer gevoel op terug.

Natuurlijk konden wij (Sebas) de dokter niet volledig gehoorzamen in BA (3dgn plat en volledige rust) en zijn we toch een paar keer de stad wezen verkennen.
Iedere dag een andere wijk. Een bezoek aan het museum voor Moderne kunst (Malba), de begraafplaats van Recoletta waar oa Eva Peron (Evita) begraven ligt en tevens de hangout van de BA kattenbende is, een zoektocht naar de tango in San Telmo en kijken welke bus het mooist beschilderd is.
Onze verwachtingen waren iets te hoge Europeese, charmante, gezellige terrassenstad ingeschat. Maar qua shoppen is het en een Walhalla!!!
Boetiekjes, marktjes en straatkleden goed gevuld en beheerd door creativo,s met orginaliteit hoog in het vaandel. En voor de Euroverdiener zoals ons: Veel voor weinig!
Laatste uitdaging van onze trip: onder de 20kg zien te blijven.

We hebben nog een sidetrip naar natuurschoon gemaakt. De watervallen van Iguazu. Zowel de Braziliaanse als de Argentijnse kant.
In de rij staan voor een paar watervallen klinkt misschien wat bizar (en nam ook wel wat feestvreugde weg) maar is echt de moeite waard.
Ze zijn prachtig, zowel van voor, onder, boven, opzij als diagonal weten we na 2 dagen kijken.

Nog een paar dagen de tangopasjes oefenen en dan zijn we er klaar voor om jullie weer live in de armen te sluiten.

Sylvia B.

Nog een weekje... Wat is het toch snel gegaan. Ik zie ons nog staan grienen op Schiphol.
Sebas weer helemaal beter?
Geniet er nog maar lekker van, dan tellen wij intussen wel af. XOXO

marike

maar lang genoeg heeft het ook wel weer geduurd nou hoor, zo snel is t ook weer niet gegaan! ;) Goeie reis terug!

Jan Wouter

Geniet nog even de laatste dagen, volgende week de tango in het LVC?
x jw

l.post25@uppcmail.nl

na een fantastische wereldreis wensen wij jullie een voorspoedige thuisreis en tot ziens!
liefs vAN OPA EN OMA