Fin del Mundo

Volgens de Argentijnen zijn we aan het einde van de wereld, Ushuaia is de naam. Hier begint onze zoektocht naar de pinguins en die is nu al zeer succesvol.

Ook op Vuurland is weer veel natuurschoon te bewonderen. We maakten een wandeling door een sprookjesbos, langs het Beagle kanaal en klommen naar een gletsjer.

We hebben ons voorbereid op de tocht naar Antarctica, in het museum vonden we een interessante kaart die ons veel vertrouwen gaf.

Om 4 uur vanmiddag gaan we op weg naar het echte einde van de wereld.

Reacties

Reacties

LeoLovesPinguins

Cool! Trouwens het Beagle kanaal doet me denken aan de reis die de VPRO vanaf Augustus gaat maken. Ze gaan de reis van Darwin op het schip 'De Beagle' nareizen en praten met heel veel wetenschappers over de hele wereld. Lees meer op http://www.vpro.nl/beagleblog Ik ga nog eens even m'n best doen om aan boord te komen als kajuitzwabberaar ofzo. Maar jullie zijn er al! Heeel veeeel groeten aan de pinguins!

LeoLovesPinguins

Trouwens de na-aper WimLex blogt nu ook over z'n trip naar Antartica: http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=28315

Anne-Marie

Hee lieverds,

jullie zijn alweer de dagen aan het aftellen (sorry dat ik jullie daar aan herinner), dus ik dacht.. Ik ga vlak voor jullie terugkomst even naar de blog kijken. Je kent het wel.. vergeet ik iedere keer de naam van de site aan Merel/Syl/Wil te vragen.. Wel een slecht excuus, inderdaad.Super hoor, zo'n reis en al die belevenissen. Ik ga het nu nog een beetje bijhouden en hoop dan het hele verhaal in maart ook te horen! Ik heb in ieder geval gehoord dat het erg goed met jullie gata. xxxxxxxxx

Dikke kus van mij
Anne-Marie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!