Istanbul

Een beter begin van onze reis hadden we ons niet kunnen wensen.

Het was heerlijk weer de eerste dag en we hadden totaal geen stress, omdat we de stad al eerder bezocht hebben. We voelden ons dus niet opgejaagd om nog dingen te moeten bekijken en dat hebben we dus ook lekker niet gedaan.

We zijn eerst ons ticket naar Bishkek gaan regelen om vervolgens tussen de Turken op een terrasje neer te ploffen en tig potjes Tavla (backgammon) te gaan spelen onder het genot van een appelthee.

De volgende dag hebben we toch maar een kijkje genomen bij de prachtige Aya Sophia en ons lekker schoon laten scrubben en weken in een Hammam. De nodige shopping gedaan en het eerste pakketje is alweer onderweg naar Nederland. Echt veel eerder dan gepland, niet omdat we zo verslaafd zijn aan shoppen, maar onze digitale compact camera heeft het nu al begeven. Dus ja als je dan toch een nieuwe koopt en de oude terug naar Nederland stuurt, waarom dan niet meteen wat leuke dingetjes erbij

Tongue out

Jacco

Ja Ja... het grote genieten is begonnen! Leuke foto's, mischien iets te enthousiast gefotograveerd waardoor de camera het niet overleefd heeft maar dat is begrijpelijk! :-)
XX

sylviaB(es)B(onaire)

dag laifs
volgende pakje vanaf bishkek?
dus de kop is eraf!
en voor bes ook, op 7 okt: haar eerste stapjes
zonder enige hulp.
trek die meindl's maar uit de kast, ze is niet meer te stoppen.
onze laptop is dood.
niet meer te maken.