La la la op het strand

Inmiddels in Nieuw Zeeland, maar nog even een verslag over Sydney.

Het was even weer een overgang van Beijing naar 'Benidorm' downunder. Omgeven worden door backpackende tieners/begin twintigers gekleed in minuscule jurkjes (die 's nachts eindigen op de badkamervloer bij de heren), maar we hebben ons weten aan te passen.

De 1e dag probeerden we de toeristische hoogstandjes van de stad op te speuren in de vorm van het Opera House, Harbour Bridge en de Botanical Garden. Een wandeling die niet meer dan 15min in beslag zou nemen vanaf ons hostel, echter gaat deze wandeling dwars door een winkelstraat en zijn onze kleren al aardig aan de geurige kant na Mongolie.....

Dag 2 weten we nog een concert te bezoeken in het Opera House en daarna is het echt gebeurd met de culturele dingen. Met Dennis in ons midden is het tijd voor gezelligheid. Waar en hoe kan dat beter dan op Manly Beach met een Australisch wijntje. Soms nog best aan de frisse kant, maar met genoeg wijn en broodjes kom je de middag goed door. Het uitgaansleven downtown blijkt vervolgens niet zo toegankelijk meer te zijn voor ons. Een deurbeleid waar je met je rooddoorlopen oogjes niet zomaar tussendoor sneakt, zeker niet op sneakers.

Na donderdag Manly gechecked te hebben, volgt vrijdag ook Bondi beach en deze thuiskomst was al niet veel beter. Zaterdag lieten we de wekker voor wat die was en schrokken we goed anderhalf uur voor vertrek van onze vlucht naar Nieuw Zeeland wakker. Gelukkig accepteerde de vliegensvlugge taxichauffeur onze creditcard, want op een of andere manier was al onze cash verdwenen. Zo zaten we toch nog op het nippertje aan boord. In het vliegtuig hebben we nog een beetje bij kunnen slapen voor we landden in het bizar groene landschap van Nieuw Zeeland.

Michiel

He Gea & Sebas,

Geweldig om jullie zo op de voet te kunnen volgen, de foto's zeggen genoeg en krijg nu steeds meer zin om zelf te reizen.

Enjoy en tot het volgende verslag.

Greetz, Michiel

Rogier

Wees niet getreurd, ik ben ook al twee keer geweigerd vorige week op mijn schoenen, najaaaa. Wat weten zij nou van mode, hehe. Bondi Beach was maar klein huh? Kusje Rogier

marike

Hee laiverds, doe nieuw zeeland de groeten van me, en bedankt voor jullie ontzettend lieve kaartje en kadootje! We hebben de 20 wekenecho gehad, alles in orde, klein hoofdje, lange benen, hoe zou dat nou komen? Geen nieuwe foto's gekregen helaas, maar het borrelt nu wel af en toe in de buik, dus dat is beweging van onze pestkop (hij/zij wilde niks laten zien bij de echo, steeds armen en benen ervoor...) Jullie erg genieten van NZ he??? dikke kus

Paul & Linda

Hmmmm Ik verlang.. wacht even..ik herhaal!!!!! Ik verlang weer naar Australie

Laat staan naar nieuw zeeland dat ik heb overgeslagen (dom, dom, dom, dom!!!!!!)

Mini en Elizabeth

Beste Gea en Sebas.,
Op dit moment is Mini bij mij (eliz.) gezien de laatste loodjes zwangerschap om gezelschap te houden en wat zware werkzaamheden uit handen te nemen. Net de appelstrudel op (mjammie) en nu samen jullie nieuwe bericht aan het lezen en foto's bekijken.
Komt dat dus even mooi uit ! Leuk te zien dat het goed met jullie gaat en jullie je zo goed weten te redden, met creditcard in taxi......

We hebben hier donkere dagen voor kerst en Sinterklaas, vrijdag al weer. Paar sneeuw en hagelbuien gehad en 't vriest hier 's nachts!
Dus geniet maar lekker op de strandjes. Hoe gaan jullie Sinterklaas vieren?? Gewoon zwart bakken op 't strand ofzo?? Mis je de pepernoten al? Die eten wij dan wel op, bewaren we tzt de paaseieren voor jullie, ok? Begrijp dat jullie dan weer eens aan Nederland gaan denken.
Nou groetjes en liefs,

Eliz. en tante Mini

moeder v bes

duszzz ..dolle bende drie bier.
en wij maar van kitscherige bonairiaanse kerstzuurstokken tot dennenappelkerstkrans-op-voordeur ophangen hiero.
do you know it's ch...
langleve de piek en zn ballen